Home » Pitajte stručnjaka » Korišćenje suplemenata » IMUNITET U HLADNIJIM DANIMA

IMUNITET U HLADNIJIM DANIMA

Winter-Nutrition_main

Sportistima, koji su redovno fizički aktivni i koji imaju teške treninge, imunitet može oslabiti. Postavlja se pitanje kako ojačati imuni sistem?

 

Istraživanja su pokazala su sportisti, tokom perioda teških fizičkih napora, pod većim rizikom od infekcija gornjih disajnih puteva. Uzrok se može tražiti u delovanju hormona stresa kao što su adrenalin i kortizol. Iz tog razloga važno je da ojačamo imunitet, vodimo računa o dovoljnoj količini odmora i sna, izbegavamo stres i zdravo se hranimo.

 

Rezultati istih istraživanja ukazuju i da sportisti koji koriste suplementaciju imaju bolji imuni sistem  i bolju zaštitu od infekcija. Najkorisniji suplementi u ovom smislu su vitamini i minerali kao i glutamin koji se pokazao kao sjajan stimulator imunološkog sistema. Ključni faktor, kod održavanja optimalnog nivoa imunog sistema, naročito u hladnijim, jesenjim danima kada smo skloniji raznim prehladama i infekcijama uopšte, jeste odgovarajući unos proteina i ostalih mikro nutritijenata uključujući vitamine A, C, E, B6 i B12 zajedno sa gvožđem, cinkom, bakrom i selenom.

 

Pored odmora, sna i pravilne ishrane pažnju moramo pokloniti i redovnoj hidrataciji organizma kako bi mu pomogli u borbi sa svim izazovima koje stavljamo pred njega.

0 Komentar(i) Napisao

2014

Vaš komentar