Home » Pitajte stručnjaka » Korišćenje suplemenata » Kombinacija za snagu i izdržljivost

Kombinacija za snagu i izdržljivost

pitajte-strucnjaka

„Poštovani,prvo bih da pohvalim vaš sajt jer odavno nisam procitao ovoliko korisnih savjeta na jednom mjestu,takodje imam jedno pitanje imam 130kg visok sam 200 cm nekada sam trenirao košarku sada rekreativno idem u teretanu ustvari malo ozbiljnije pravio sam često pauze od suplemenata u zadnje vrijeme sam uzimao hemo rage i storm naravno rezultata je bilo u ogromnoj napumpanosti s tim sto sam od hemo rage posle 15 dana osjećao crash na svakom treningu. interesuje me da li bi mogli da mi napravite ili predlozite neku kombinaciju za snagu i izdržljivost, kupio bih pojedinačno suplemente pa ih sam dozirano kreatin, beta alanin, tribulus itd).da inače imam 34god. unaprijed hvala i samo tako nastavite.“

Drago mi je što čujem pohvale, to nam daje energiju da nastavimo da se trudimo da budemo od koristi našim sportistima. Dobro je što si poslao svoju visinu, težinu, godište i cilj koji te interesuje u vežbanju. Od suplemenata koje si nabrojao su suplementi za snagu, izdržljivost (možda nisi naveo sve koje si koristio) ali čini mi se da nedostaju oni bazični a to su aminokiseline i/ili proteini i vitamini. Jer kada si u nedoumici uvek se vrati na početak. Crash koji si primetio na treninzima se može objasniti ili sa nedostatkom proteina ili pretreniranošću (koja mnogo lakše nastaje kada nedostaju proteini). Možda će me neko kritikovati što svima preporučujem proteine ali oni su temelj, sve ostalo je samo podrška proteinima (ili aminokiselinama). Na tvoju kilažu i visinu, potrošnja proteina uz vežbanje je velika i moraš ih nadoknađivati i kroz ishranu i kroz suplemente. Jer, dovoljna količina proteina (kroz proteinske suplemente i/ili aminokiseline) je osnov svake snage, izdržljivosti. Uzalud je „hemo rage“ (na primer) ako nema osnove da to isprati. Što si video i iz ličnog iskustva. Ishranu moraš shvatiti ozbiljno i jesti kvalitetno meso (ne pljeskavice ili salame, tu je vrlo malo mesa), jaja, ribu itd. Isto tako važno je da i pored tvoje visine redukuješ kilažu. To zato da bi izbegao probleme sa srcem, kičmom, kolenima i drugo, jer ti problemi mogu nastati za 20 godina, a mogu i sutra, ali bojim se da moraš odmah napraviti neke izmene da bi u budućnosti živeo kvalitetno i zdravo. To nije kliše, to je stvarno tako. Dakle manje kalorija, hleba, ugljenih hidrata, masti. Više proteina, voća i povrća, da bi sačuvao performanse koje imaš i da bi napredovao u snazi i izdržljivosti.
Preporučujem ti aminokiseline u velikim količinama, tečne ili tablete svejedno. Obavezno protein. A od energetskih suplemenata možeš sagorevač masti za početak, a onda kreatin ako radiš anaerobne treninge.

Evo primera:
1. aminokiseline tečne od Twinlab-a, AminoFuel
2. protein Amix Whey pro 85%
3. sagorevač masti Amix Lipotropic Fat Burner
Ovaj sagorevač se stvarno pokazao jako dobar za energiju i izdržljivost, hvale ga i u teretani gde ja vežbam. Proteini i amino daće ti osnovu za tu energiju.
Sportski pozdrav i obaveštavaj nas o rezultatima!

0 Komentar(i) Napisao

2014
Oznake

Vaš komentar